Tiež som jednou z tých, ktorým sa to stalo. A nie raz. Predtým to boliale celkom malé obnosy (do 20- Sk), takže som sa nad tým až taknepozastavovala. Myslela som, že mi omylom neprišli nejaké správy oznížení kreditu a tak prišla jedna komplexná.
Iná situácia nastala práve 22.01.2008. Po odoslaní jednej SMS, ktorámá stáť 3,50 mi bol obnos odrátaný. (Z 190,40 na 186,54 Sk, tj. 3,86)Je to viac, akom operátor deklaruje cenu za SMS, ale v poriadku. Vpriebehu pár minút mi ale prišla nová správa oznamujúca, že "Váš kreditbol znížený o 48,- Sk. Bola som prekvapená, keďže som telefónnepoužila.
Vrcholom bola správa cca za 1 hodinu, kedy som sa dozvedela, že "Vášzvyšný kredit je 42,54 Sk. Ostala som zarazená. Veď prečo aj nie, keďlen tak Vám zmizne 144,- Sk bezdôvodne. Preto som hneď na druhý deňnavštívila operátora a podala reklamáciu. Slečna bola milá a všetkoprebehlo v pohode. Vraj technici to preveria a dajú mi vedieť. Tak saaj stalo. Zavolali mi. Ich odpoveď ma nepotešila, pretože vraj sa zuvedený telefón pripájal na web a tam sa platí za každú minútupripojenia. A týmto bola moja reklamácia uzavretá ako vybavená. To jesíce milé, ale len v prípade, že sa tak stalo. Z môjho telefónu satotiž nič také nikdy nerealizovalo. V uvedený deň dokonca ani žiadnyhovor, len odoslanie 1 SMS. Ako mám však dokázať svoju pravdu? S údajmiz telefónu zrejme nepochodím, nakoľko SIM karta mohla byť vložená vinom telefóne (Samozrejme nebola, ale operátor to môže tvrdiť). Navyšemi vôbec nie je jasné, ako k tomu vôbec mohlo prísť. Telefón celý časležal v pracovni predo mnou a k pripojeniu na internet nemohlo dôjsťani omylom. Navyše by to bolo aj úplne zbytočné, keďže v tom čase sompracovala priamo na počítači s pripojením na net. Takže buď je chyba vPomaranči, a v jeho geniálnom systéme zaznamenávania hovorov apripojení na internet, alebo bola moja SIM karta zneužitá niekým iným.Druhej variante neverím, nakoľko tento prípad momentálne skôr spadá dooboru science fiction, preto zostáva len prvá alternatíva.Prekontrolovala som si aj všetky registre (hovorov, SMS), nič somnenašla. Manžel prezrel ako i počítadlo dát GPRS, všetko bolo na nule,takže z tohto telefónu skutočne nič nešlo. Naviac skontroloval či nieje zapnuté nejaké rozhranie na komunikáciu s okolím, Bluetooth apodobne, ale toto všetko bolo vypnuté.
Takže momentálne som okradnutá o 140 korún, a neviem ako situáciu ďalejriešiť. Ak máte niekto podobnú skúsenosť, prípadne viete aj poradiť akopostupovať, kľudne to tu hoďte do pléna.