reklama

Najdrahšia SMS v Pomaranči

Aj Vám sa to stalo, že ste nie vlastnou vinou prišli o nejakú tú sumičku z kreditu na Vašom telefóne? Reklamovali ste to u operátoa a samozrejme beznádejne?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)

Tiež som jednou z tých, ktorým sa to stalo. A nie raz. Predtým to boliale celkom malé obnosy (do 20- Sk), takže som sa nad tým až taknepozastavovala. Myslela som, že mi omylom neprišli nejaké správy oznížení kreditu a tak prišla jedna komplexná.

Iná situácia nastala práve 22.01.2008. Po odoslaní jednej SMS, ktorámá stáť 3,50 mi bol obnos odrátaný. (Z 190,40 na 186,54 Sk, tj. 3,86)Je to viac, akom operátor deklaruje cenu za SMS, ale v poriadku. Vpriebehu pár minút mi ale prišla nová správa oznamujúca, že "Váš kreditbol znížený o 48,- Sk. Bola som prekvapená, keďže som telefónnepoužila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vrcholom bola správa cca za 1 hodinu, kedy som sa dozvedela, že "Vášzvyšný kredit je 42,54 Sk. Ostala som zarazená. Veď prečo aj nie, keďlen tak Vám zmizne 144,- Sk bezdôvodne. Preto som hneď na druhý deňnavštívila operátora a podala reklamáciu. Slečna bola milá a všetkoprebehlo v pohode. Vraj technici to preveria a dajú mi vedieť. Tak saaj stalo. Zavolali mi. Ich odpoveď ma nepotešila, pretože vraj sa zuvedený telefón pripájal na web a tam sa platí za každú minútupripojenia. A týmto bola moja reklamácia uzavretá ako vybavená. To jesíce milé, ale len v prípade, že sa tak stalo. Z môjho telefónu satotiž nič také nikdy nerealizovalo. V uvedený deň dokonca ani žiadnyhovor, len odoslanie 1 SMS. Ako mám však dokázať svoju pravdu? S údajmiz telefónu zrejme nepochodím, nakoľko SIM karta mohla byť vložená vinom telefóne (Samozrejme nebola, ale operátor to môže tvrdiť). Navyšemi vôbec nie je jasné, ako k tomu vôbec mohlo prísť. Telefón celý časležal v pracovni predo mnou a k pripojeniu na internet nemohlo dôjsťani omylom. Navyše by to bolo aj úplne zbytočné, keďže v tom čase sompracovala priamo na počítači s pripojením na net. Takže buď je chyba vPomaranči, a v jeho geniálnom systéme zaznamenávania hovorov apripojení na internet, alebo bola moja SIM karta zneužitá niekým iným.Druhej variante neverím, nakoľko tento prípad momentálne skôr spadá dooboru science fiction, preto zostáva len prvá alternatíva.Prekontrolovala som si aj všetky registre (hovorov, SMS), nič somnenašla. Manžel prezrel ako i počítadlo dát GPRS, všetko bolo na nule,takže z tohto telefónu skutočne nič nešlo. Naviac skontroloval či nieje zapnuté nejaké rozhranie na komunikáciu s okolím, Bluetooth apodobne, ale toto všetko bolo vypnuté.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže momentálne som okradnutá o 140 korún, a neviem ako situáciu ďalejriešiť. Ak máte niekto podobnú skúsenosť, prípadne viete aj poradiť akopostupovať, kľudne to tu hoďte do pléna.

Angelika Švajdlenková

Angelika Švajdlenková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mamička na materskej dovolenke. Viacej o mojej rodine nájdete na http://sk.svajdlenka.com. Zoznam autorových rubrík:  IhriskoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu